Wednesday, July 21, 2010

Susah sangattt kerrrr......

Pagi yang gelap kini makin gelap...lalalala

hoi..hoi..hoi...aku keciwa

Nape ekk..susah sgt kerr nk bersatu hati dalam sesuatu tmpat keje w.p x ramai...nape mesti ada manusia yg suka mengadu domba n suka merosakkan setiap rancangan yg ketua cuba wat utk kebaikan seunit...aku x paham la..dpn cakap lain..belakang cakap lain...orang camni mmg xde pendirian...aku tgk tempat lain tu ok jerrr dapat kesepakatan....sampai bila aku nk mengadap manusia camni..rs da ckp terseksa selama 6 taun utk menepis....ditikam...difitnah....dilaga-lagakan...dicucuk...seme ni aku da x tahan lg

Arggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....cuba utk wat bodo tp manusia ITU x pernah berubah...aku cuma npk hati nye yg HITAM semakin HITAM x pernah sedikit pun bertukar menjadi PUTIH maupun KELABU.........ia tetap meng HITAM dan MEMBEKU begitu............dan aku selalu ber pk pk apa yg DIA selalu pk n apa yg ada dlm hati DIA.......................................INGAT la sakit itu dtg dr seketul daging di dalam badan, kalo baik..baik la ia, kalo busuk rosak lah sistem badan tu, tu la HATI yg kdg2 membusuk sehingga bole dihidu sampai ke luar....................biar la TUHAN tidak memberikan DIA zuriat sbb aku kasihan kalo itu bakal melahirkan ramai lg spesies spt DIA yg boleh merosakkan masyarakat....

Semoga ALLAH jauhkan aku dr mendapat keturunan yg ber hati BUSUK....biar la aku tidak mempunyai keturunan asal aku tidak melahirkan keturunan yg pendengki pd org lain tanpa berhenti utk dengki w.p sesaat..........adiosss *ayat arini ada sikit jiwang kerana keciwa*

No comments: