Wednesday, October 6, 2010

Serangggggggggggg!!!!!

Alhamdulillah

barang2 ku selamat sampai smlm stlh bermingu minggu menunggu.....seme da ada tgl nk jln kan operasi jek....siap kao!!!!! aku akn perangi abis-abisan, hope berjaya kali ini..insyaallah...wei..wei..ni bkn dendam kesumat yg telah lama bersarang tp ni ada la misi aku nk menghapuskan jerawat degil.....berjaya @ tidak, kita nntikan jwpwnnye mgu depan hahahaha

PMR sedang berlangsung...so to my ank2 buah yg 4 org tu...selamat menjawab dengan jayanye

Mgu ni cik sally rs ok n seronok je kecuali tuk 1...2... perkara yg biasa2 tu la....

Persekitaran kerja x berapa kondusif....PANAS.BEKALAN AIR DITUTUP.SESAK NAFAS PENGUDARAAN YANG TAK BAIK.SILING BOCOR DAN BERKULAT. skang da mula rs sesak nafas dan muka gatal2 disebabkan keadaan yg x brp elok tuk kesihatan......ada org kesah ke??? aku yg kesah sbb aku yg rs seme ni da 3 bulan, mungkin kalo diorang rasa camni baru la cepat sket kot dibetolkan w.p xde bajet akn diadakan jugak........kalo aku JUTAWAN da aku sedekahkan wat betol ekon kat cni....ermmmmm....ermmmmm, STUDENT pun da berkurangan.....tolongggggggggggggggggggg aku yg terseksa ni huhuhuhu

wokei la seksa2 gak tp makan jgn lupa hahahaha bye

1 comment:

Ms Velentine said...

lah cik liza ekon library osak ke..