Thursday, April 5, 2012

JMA 2373 & JED 2071

~ Assalamualaikum ~

Terus je la kan to the point sbb da x geti pulak nak mengarang..intro bagai...hehehe rs otak da beku jap. Hari2 pergi keja lalu ulang alik jalan yg sama wat kita kenal macam2 kereta kan, i mean kereta yg sama n perangai yg macam2...kereta je orang x knal pun...kadang2 nk jugak kenal ngan pemilik keta tu kan sbb kalo dia kuang ajar nak je maki depan2 n lps tu aku kena pelempang sebijik dua huhuhu dan kalo dia ensem bole gak tukar2 no tepon....hahaha bangang tak...zaman2 berkenalan ni da berlalu kot...xde minat da..wokey la back 2 the topic 

Antara banyak2 kereta, 2 kereta ni la yg wat org2 lain bole ingat ttg kehadiran dia. yg Saga JMA 2373 ni mmg antara kereta yg kurang ajar sekali penah aku jumpa...biasa dia tetiba muncul n jap je da ilang dr pandangan...cik sally bajet org ni dr muar nk ke segamat...mak oii sekali dia bawak siap bunyi2 cam belesuppppp n dia akan potong sana potong sini x kira la dpn tu lori ke hape...satu hari tu dia penah kena kejar ngan satu keta ni...da la berlumba lumba...sakit ati sgt sbb kdg2 mmg bahayakan keta2 lain...kalo dia yg bawak cam org gila n dia yg mampos ok gak kan....x baik kan cik sally ni tp tu la yg sepatutnya dia dapat...rasa-rasanya sepanjang jalan tu mmg dia kena sumpah n maki ngan org je...kalo ari2 kena sumpah kan x berkat idup dia....kita yg maki pun dapat dosa.

Yang rusa JED 2071 ni plak mmg berhemah habis...semut pon laju, nk kata lalu dpn sekolah pun bukan hehehe...kadang2 da slow sgt pon menyusahkan org lain gak tapi cik sally rs yg ni ok lg dr yang JMA td...agak2 lah kalo bawak kereta tu kan...jgn sampai membahayakan org lain *da cam pesanan khidmat masyarakat dr ERA*.

Sekian ada nya.....

 


10 comments:

Ms Velentine said...

hahahaha...

Ms Velentine said...

hahahaha...

~Fara~ said...

kak sally.. si JMA tu Fara pun slalu jumpa.. xsilap fara dia abg Pol--.. wahahaha.. pastu akak perasan x lau kete dia lalu sebelah, macam ada bunyi berdesing?? Ali pun dah mark dah kete JMA tu.. =P

cik sally said...

haaa tu la fara..td pon terserempak ngan dia tetiba bunyi berdesing..zzupzupp..kuang ajar la dia tu

Ms Velentine said...

cantek pic

cik sally said...

Ms Velentine..hehehe

Seorang Blogger said...

i suka la gambar pengantin u ni.. nak ngorat JMA ehh??

heeeeee

cik sally said...

gambar pengantin...hahahaha hampeh la ko mkcik

Nads Couture said...

blog sgt best untuk dibaca..nice blog..

cik sally said...

thanks nad :)