Monday, October 15, 2012

Nak tulis blog ke...ye kot...

Agak lama gak x menulis apa2 di sini ye...bz kot...hehehe. Nak tulis tapi cam xde idea or stori nk share....malas kot....baca orang lain punya je la kot....apa ni kot sana kot sini kan =)

Ok mulai skang, aku nk trus bg satu ayat ngan tegasnya tanpa penggunaan dis word "KOT"... kadang2 mmg da confirm nak buat benda tu tapi bila org tanya jawapan yg aku berikan tetap ada kot di belakang...cam x konfiden kan dgn jawapan sndiri @ aku sentiasa ragu2 tuk beri satu keputusan yg pasti....tu pasal aku kena guna kot so kalo aku x jd pegi or apa2 org x marah kan...kalo org marah t aku cakap...

"ehhh tadi kan aku cakap kot...lom pasti la tu" hehehe kira cam penyelamat gak la kan :). Biasa aku guna kot dalam banyak hal

Petang ni nak g minum x
Pegi kot pasni aku jawab ok @ tak nak

Nak makan kat kafe ni ke
Ye kot....nampak lemah kan

Nak beli x barang ni bla...bla..bla..
Tak kot....mungkin gak nk beli kan hehe

Nak g senam ke petang ni...
Hujan kot....aku nak rilek2 aje sebenarnya

Nak beli yg ni ke tu ek
Yang tu kot....

Nak kurus ke x
Nak kot....patut x kurus2

Macam2 lagi la kot...mulai arini jawapan kena ada penegasan ye cik sally...x mau kot2 lagi....

Sekian ada nya.....




1 comment:

Mrs Velentine said...

rindu makanan kat kafe tau cik sally..cik sally apa kabar??