Wednesday, June 17, 2009

RM 3 Juta

aku rs part berangan dapat byk duit ni paling besttt sekali, x pe la aku merapu ntah apa2...bak kata zed zaidi aku nyer blog aku nyer suka la nk tulis apa....btol...btol...btol aku stuju sesgt pndpt dia tu.
mak oiii byk tu 3 juta mana aku nk carik..tp aku mmg suka pk kalo aku dpt duit sebyk 3 juta byk benda aku nk wat, aku nk wat ni...aku nk wat tu..aku nk wat mcm2..aku nk bg org ni..nk bg org tu (pat ni adik beradik aku la yg paling gumbira rsnye)...perghhhhh x larat sehhh nk pk, ni mesti kes terpengaruh ngan citer jutawan fakir TAPI yang paling aku nak..nak sgt kalo jd jutawan ni, aku nk benti ........... (aku x nk cakap, lu pk la sendiri).
Woittt...dah la tu, x mana abisnye dok berangan ni....3 juta nye pasal tu sebab makin ari jerawat aku makin banyak kot...ish..ish...x leh jd ni. apa2 pun mek kita baca ayat seribu dinar (Surah Al-Talaaq, ayat 2-3), mana la tau ekkk, INSYAALLAH

No comments: