Monday, September 20, 2010

Berrrraaatttt

Salam aidilfitri

arini da stat keje....dengan berat hati, berat mata, berat kaki dan berat badan ni nk g keje, yang ringan hanyalah beg duit aku hehehe...siap mimpi cari2 tudung lagi nk pakai g keje..last2 aku yg lambat bangun...disebabkan da lama coti, smlm da tensen2 n susah ati pasal nk naik keje..apa daaa aku ni, cam nk masuk daftar darjah 1 plak wakakakaka

Bajet nk pose arini tp x menjadi gak...ada ke taun ni aku akn pose 6 hihihi aku pon x tau...caner nk memotivasikan diri yer...apa yg bo wat aku gembira idup kat donia ni?? aku rs soping sakan leh wat aku bahagia, beli barang tanpa pikir byk kali tentu lagi bahagia kan tambah dgn g melancong hehehe....Makin kita berusia..makin byk masalah rsnyer...

Open house??? ada ke org wat OH taun ni...cam senyap sunyi jer tp aku da bajet x nk pegi OH taun ni so kalo xde yg wat pon ok gak, xde la rs bersalah kalo x g..kn..kn..nape aku semakin tua semakin pelik dan x normal dengan persekitaran??? nape aku banyak sgt tya dlm post kali ni?? ada ke org nk tolong jwb kan...:p

Bek aku stop sebelum aku tya dan tya lagi pd diri sendiri...babai

No comments: