Thursday, July 28, 2011

BAJET MUDA

Salam

Lama  x update...bz la sangat kan...maklum lah da nk pose n raya ni mesti la menyibukkan diri ngan popia2 ku yg sedap bangat, makan x hingat tu...bak kata BAIM WONG..suatu ketika dulu sewaktu aku bermimpi kan dia...hehehe blah la kan...kata x suka sinetron sana huhuhu

Cik Sally nk stori pasal sorang akk kafe ni....sekali..dua kali...tiga kali...banyak kali la..asik panggil kitorg akk, kita pgl dia akk dia pgl kita akk, abis tu sape nk jd adikkan...x puas ati ni sbb muka dia mmg da npk tua w.p bdn kecik kan...agk2 la..kita pon x la muda sgt tp rs x la tua cam dia kan *bajet muda gak cik sally ni kan*

So untuk meleraikan kekusutan yang melanda...x la kusut sgt tp serabai je...cik sally pon mengagahi diri tya kat akk sorang lagi tp yg bajet muda ni ada sebelah tu je tgh layan customer..

Cik Sally : Kak..umur akk ni berapa sebenarnya...

Kak Ani : oooo da byk umur da...ank pon da ank dara...nape npk muda ehhh *ishhh bukan itewwww maksudku daaa...aku tgk npk tua*

tetiba akk kafe bajet muda ni menyampok...cecuba teka baper sambil senyum2

Kak Ani : da 40 lebih da

Cik Sally : da 40 lbh..abis pasal asik pgl kitorang akk je...*agk2 la kan bila kita da 40 lbh x kn cik sally n member ni da 50 taun kot*

Akak Bajet Muda : abis x tau umor brp bedal je la *ehhh menjawab la plak*

Cik Sally : Tu arr musykil kan...panggil akak.akak nk gak tau umor brp..


Cik Sally n member pon blah sambil mengomel2...yg x senonoh tu dia ingat aku tya sbb dia npk muda..siap senyum2 lg....hampehnye pompuan tua BAJET MUDA NI...huhuhu....
Nasihat cik sally kalo nak bajet muda skang kena ingat umur kita berapa....agk2 ok dengan kelogikan akal fikiran...

Sekian :)

8 comments:

Dunia familyku said...

bio muka tua tp umo muda , jgn umo da tua tapi x sedo diri nak bahasakan diri nama kat kita padahal da becucu cicit kuiuikui.....

Anonymous said...

haha betui jak.. bikin panass jek kan. ade akak yg aku pernah jumpe tu kengkunun badan die kecik aku ni besor bajet aku ni tua dari die la.. padahal kulit muka die dah kedut dah pon nampak bebenor kesan penuaannye.. susah kalau org x ngaku tua nih :P

~mujaiy

cik sally said...

kekeke...pasan x agak2 kan..jaiy, lenkali soh dia tgk muka la bukan tgk badan kuikuikui

Seorang Blogger said...

Hahahaha, cik sally mmg best.
Aku kalo org akakkan aku dan2 tu jgk aku pgil adik, dgn sengaja hehe

cik sally said...

hahaha cik ropi pon best gak =)

Abam Kie said...

salam..saya nak follow blog ni tp widget my follower x kuar plak. jd macamana?

cik sally said...

ehh ye ke..cam bole je..ada time x bole ada time ok je DZ

~Fara~ said...

k.sally.. sori lambat baca.. tertinggal train la.. hahaha.. leh tanya, akak cafe mana tu??? kikikih...