Monday, June 18, 2012

Pertandingan Mewarna KEMAS Melaka

~ Assalamualaikum ~

Esok da Isnin..jap je kan kalo cuti tu, rs baru nk gembira ari jumaat...tup...tup da isnin balik, Sabtu rasa cam keje je... 1 ari dok kat Merlimau coz terlibat sebagai driver penghantar peserta pertandingan mewarna ibu dan anak KEMAS melaka sempena MINI KARNIVAL PEMAKANAN SIHAT KEMAS 2012. Pagi hantar mak ke Melaka ada kenduri kahwin...Kul 2.00 da gerak ke tapak karnival sampai la 6.30 ptg....adoiii lemas akk tau sbb kena join perasmian n dgr 3 ucapan dr YB YB...biasa la nk pilihanraya kan :p...pastu baru lah acara penyampaian hadiah....tak menang pon...nxt time penganjur kena sediakan lbh la sket hadiah, kanak2 KEMAS yg masuk ramai 1 daerah jasin tp hadiah 3 je...saguhati xde...apa laaaa...sian je mak n ank menonggeng nonggeng mengaler...kalo tau 3 je hadiah disediakan baik cabut awal....huhuhu

Waweeeee lg 33 ari lg nak puasa....spt biasa cik sally masih merangkak rangkak lg qhado' puasa....rileks la beb...sempat ni *sedapkan ati sndiri yg gundah gulana* wokey la tanpa melengahkan masa lg apa kata u oll layan je gambar2 sempena karnival mini pemakanan sihat 2012.....tadaaaa

Ibu dan anak sedia mengambil tempat

yeahhhh tu dia...kaler jgn x kaler

Si Azfar tengah bengang n terpaksa ditenangkan....mak dia tgh mengaler tu....

Sekejap je dia semangat mengaler...pastu da buat muka bosan...seme bdk2 yg masuk pon cik sally tgk camtu hahaha...sian tgk mak masing2 yg beria mengaler....
kan da cakap....haha
YB YB demo masak di karnival ptg tu....Chef smpat posing

Demo masakan oleh Chef Harun..kottt..lupa nama..adik aku cakap selalu kuar TV masak2 kat TV tp aku x penah npk lak mgkin TV RTM kot hehe

Sekian ada nya.....



5 comments:

Ms Velentine said...

lah awat xda muka cik liza nye...hehehe

cik sally said...

aku kn driver je su hehe

cik sally said...
This comment has been removed by the author.
cik sally said...
This comment has been removed by the author.
Seorang Blogger said...

pesal cik sally tak tulun kalerkan? kalo tak, konpem menang nyer ;-)