Thursday, April 18, 2013

Kengkawan ~ Dekat di hati

~ Assalamualaikum ~

Lama dah blog ni sangkut dengan n3 Pak Nam kan...anda busan???? Cik Sally pon sama....yehhhhaaaa mari kita tukar stori baru. Bukan nak stori sangat la...nk tepek gambor ngan kengkawan yang sentiasa dekat di hati....dulu, kini dan selamanya :)

ni bukan kengkawan.....





orang kuat...kak lida & mas..CS syg kamoo
kembo...kembo apa pun x tau hahaha ~ yani
adikku sayang...jijah
lap u kak norma cece (jiejie) & gengster bt kurau..sipi je u
geng anggerik.. geng plg best ~ sue, ila & normah cece
geng menjengkit...k sariah, yani, k lida n mas
geng menjerit hihihi ~ azilah
Sekian ada nya.....

6 comments:

Mrs Velentine said...

selamat pengantin baru cs

Mrs Velentine said...

boleh jer CS kalau nak belajar $$$$..nuffnang ada check status tak??

Mastura'S said...

letak lg gmbor yg glamer2 giteww

cik sally said...

MV nuffnang ada..tp RM6.80 x gerak2 pon...apakah??? hehe

Dunia familyku said...

nape aku x termasuk dalam ati kau hukhukhuk.....

cik sally said...

Dunia familyku

mana ada gambo ko kat aku, yg dalam hp ko tu sbb kameraman aku kn da balik ms kita amik gambor u...kwn plg lama di kmj mana boleh lupa :)