Wednesday, August 4, 2010

Apa-apa aje la :-( + :-(

Salam

Kabare??? harap waras dong...long time tak update dis blog..Y?? coz very de bz last week...

rememper the post yg i told about my aunt sakit...my aunt telah kembali ke rahmatullah pada sabtu, 31 Julai 2010(6.25 ptg) dan selamat disemadikan pada 9.00 pagi, 1 Ogos 2010..Al-Fatihah, semoga rohnye dicucuri rahmat oleh Allah s.w.t setelah bertaun taun menanggung derita

pasal cik savvy lak..baru nk g amik arini..da dkat nk sebulan baru dbetolkan tp tu pon x baik spt sediakala...bangang tol proton ni wat keta camni...menyusahkan org..org beli keta bayar puluh2 ribu bkn utk disusahkan....lain kali x payah jual keta yg menyusahkan...so sesapa yg nk beli keta wat la pilihan bijak....aku da tersilap langkah ni x bo undur lagi....:((( (sedih banyak kali ni)nk raya pon xde mud daaaa..nape gamai tya aku keta tu kena 5000 nk betol kan...mangkuk ayun tol sape yg bwk citer ni..aku x cakap apa pon tetiba gamai tya psl rm5000.00...benci tol la manusia ni bile mereka lebih tau dr yg empunya diri

wokey la xmo marah2 nnti tuhan mara...mari kita cool kan balik diri ni.....tarik nafasssss...buanggggg..huhuhu

Semoga aku menjadi lebih insaf dalam idup ni...insyaallah

1 comment:

Anonymous said...

makcik...

takziah utk makcik ko..

aritu aku dah balik kb, tak dpt pow fon mak aku lagi..

kita doakan dia ditempatkan di kalangan org2 yg soleh di sana..

cerita miskin dan sedey... sama jer... kita layan jer laaa makcik da nasib kita huhuhuu..

slmt pose + slmt wat kue raye wokey