Monday, August 30, 2010

Ceriter Yang Tak Sudah

Salam

Arini g keje ngan hepinyer bila dpt pegang stereng cik savvy...adoiii lama nyer..ternyata aku sgt puas ati bila cik savvy tlh kembali tok berganding ngan aku sekali lagi huahahaha....w/p dia telah membuat aku bengang tp aku mmg x henti berdoa utk cik savvy agar cpt sembuh........akhirnye cik savvy is back
btw...x lupa thanks a lot to En. Ma'ain & En.Yusri kerana sudi meminjamkan kereta

Arini gak ramai kol aku tuk memaklumkan 1 berita....knp? knp? knp? diorang ni...pe masalah dia...aku da xde kaitan ngan org itu so x perlu la menyampaikan apa2 pasal DIA kat aku.......aku rs x perlu tau apa yg berlaku @ apa yg nak berlaku @ apa yg da berlaku @ apa2 saje berkaitan dia.......anggap lah aku ngan dia adalah 2 manusia yg x penah kenal satu sama lain, sbg manusia aku x kn mendoakan yg buruk tuk sesapa cuma x perlu la nk kasi tau...1 keje yg sgt membazir...ada baaaaanyaakkk benda lain i kena pk tau

Oooopsss lupa lak...skang ni time mengedarkan kuih raya n popia...alhamdulillah x menang tangan dibuatnyer...cubaan yg sgt bagus...lain taun leh wat lagi

wokey la...selamat berbuka pada semua yg berpose

No comments: