Wednesday, October 12, 2011

Kesah Aku Sepasang Sandal

~ Assalamualaikum ~

11.10.2011 (Selasa)
pada hari ini dalam pukul 6.00 ptg aku telah dibeli oleh seorang awek yg kurus x kurus dan gemuk x gemuk huhuhu...alhamdulillah sekurang kurangnya aku x kena lanyak teruk dan jd mangsa pijakan yg padu. Agak lama gak la aku menghuni di Jusko Air Keroh ni, nk kata aku x cantik...bole tahan gak..badan aku berbunga-bunga...nk kata aku mahal pon x de la sgt...aku ni jenis mampu milik oleh kebanyakan org...da jodoh aku ngan cik sally la ni sbb tu tgu cik sally dtg dr jauh...kuikui...npk cam best je tuan aku ni :p...alhamdulillah *aiiii sandal pon pandai cakap alhamdulillah...bgs2 npk cam beriman sandal ni, sejuk ati cik sally kuikui*


amacam??? cun ke aku..ada can g bandung ni, harap maap visual kurang memuaskan

12.10.2011 (Rabu)
huargggghhhhhh..pg ni aku bangun ngan semangatnye...sbb aku dgo tuan aku nk bawak aku jenjalan ke ospital muor...best ke? ntah la belasah je la kan..janji jalan. tuan aku cakap dia  tak nk la npk aku ni cam baru amik dr kedai nnti time g bandung...malu arrr kan. da setengah hari tu tetiba aku dgor tn aku mebebel bebel marah kan aku, kesana ke mari dia cari bunga aku yg ilang tu x gak jpa, salah aku ke???? da tuan aku jalan cam ank gajah....opppss ada yg kena lempor ni kang hehehe....tn aku cakap apa daa rugi duit je beli aku...lom sebulan...sehari pon blom tp aku da jd cenggini...kecik ati aku tau trus x selera makan :(((


tadaa....bikin ati boss aku panasss weiii


da x berseri kita kan....

Jahat la tuan kita ni kan...sesuka ati je nk cacatkan kita....rs nk balik jasko je ptg ni...wei..wei..syhhhh dia dtg lagi tu...

hamek kauuuuuu...selipar jepun aku pon tahan 5 taun tau....babai

Sekian adanyerrrr.....cerita hanyalah rekaan semata..xde kaitan ngan yg idup atau mati cuma kaitan ngan cik sally jekkkk :D

4 comments:

Seorang Blogger said...

hahahahhahahahahha

ko nih selipar memang buat main baling tin susu je lah layaknya..

cik sally, antar kompelin sama itu jasko!!

ejak said...

bukan jasko...hawkeye yg lebih layak dipersalahkan hehehe

~Fara~ said...

hehehe.. terlewat baca ar post akak ni.. lawak ar.. cian dia.. seb bek xkena bako ngan cik sally.. =)

ejak said...

nak bakor tgu dia da kopak btol hehehe