Monday, February 13, 2012

Bandung..ayuh kita berdangdut

~ Assalamualaikum ~

video

Dua hari dua malam aku nk upload tau...hadoiiii, so apa lagi yok kita berdangdut....goyang,,goyang gerudi..
makcik Ropi...ini lah hasilnya :)

Sekain ada nya....

4 comments:

Seorang Blogger said...

dah dua hari dua malam jugaklah makcik ropi dengan sabarnya mencuba dan mencuba tapi tak jaya jugak nak nontonnya.. rs nak bercerai skrg jgk dengan encik celcom huwaaaa

ejak said...

laa..nape, yg aritu bole je tgk..cerai makcik jgn x cerai..talak 3 hehe..aku ni tgh x bole nk send msg ni tp lom pikir lg nk bercerai berai..pegi kaunseling je dulu kot..apa daa aku merapu..hehe

Seorang Blogger said...

Hahahahhahaha berdangdut makcik ropi di keheningan malam ni, hamek kaw!! kah kah

Bagus cik sally

Next!

ejak said...

cik ropi..tu la lagu yg terpilih akhirnya hahaha..