Monday, February 27, 2012

Hepi burfday Mak

~ Assalamualaikum ~

Semoga Isnin membawa kebahagiaan yang berpanjangan. Hari ni 27.02.2012 adalah ulangtahun kelahiran bonda tersayang Chik Binti Ali yang ke 66 tahun. Da tua mak aku sbb tu mcm2 sakit n x larat. Semoga mak diberikan kesihatan yang baik n berpanjangan serta dilimpahi kerahmatan dalam hidupnya...aminnn.

So semalam, kitorg telah wat satu majlis untuk meraikan mak, anak sedara Nur Khalisa 4 tahun (28.02) dan Nur Hana 12 tahun (09.02) yg lepas. Butiran kejadian adalah seperti dibawah...sungguh skema gaban aku arinikan... *mood ari isnin + audit ISO*



hello kitty utk si kecik
pulut kuning utk si warga emas

burfday gegirl hikhikhik



atok n cucu yg malu2 konon
putera katakku yg nk kek angry bird nnti..huhu
bukan sng cameraman x pro ngan kamera cabuk ni nk tangkap aksi 3 baby ni

kecit2 da mkn twisties...



"hey kawan..bg la sket, kedekut la hadi ni" :) yg sorang da lari, mentang2 dia merangkak lbh laju dr yg lain
lupa lak nk amik gambo makanan...menu pd hari tu ialah...soto ayam, mee sup, mee hoon grg, pulut dan kari daging...kuih muih dan kopok2...cam biasa lah kan :p

Sekian ada nya.....

6 comments:

Ms Velentine said...

ala...comelnye....cik liza...kek hello kitty sgt2 cute..semoga dipanjangkan n dmurahkan rezeki mereka yg sambut besday 2..amin

Dunia familyku said...

hepy besde makcik nina@chik.semoga makcik beroleh kesihatan yg memuaskan..saly kim slm kat mak ko...

ejak said...

MS velentine..mmg cute..ramizah wat..tq su

Zana. tq ats doa tu..insyaallah..nina juren eh hihi

Seorang Blogger said...

besday party utk mak you?? waaa kelllassss!

sama tarikh ngan kakak aku yang sulung tu, tp takut2 jer aku nak balik sebab tenga sengkek ni huhu

hadi eh nama dia?? dari ko anta gambor aku da terpikat.. nak chop wat laki bley tak?? awwwwwww

hepi besday mak u!!

ejak said...

sama ngan akk ko hehe..bg ucapan je makcik..hadi tu yg kaki buncit..nk wat laki ehh nnti ko da jd nek wok tak :)

~Fara~ said...

kak.. comelnya kek tu.. =)