Monday, March 26, 2012

Sakit Pinggang

~ Assalamualaikum ~

Selamat ceria d pg senin semua okeyyy...take 5 jap

Minggu lepas cik sally kena sakit pinggang yg amat sampai x bole gerak..jalan sket2...kdg2 sampai merangkak rangkak...rs diri ni OKU jap...baru tau nikmat berjalan tu kan, kalo tak nk baaaaring je...haa amik kao...bila kena baring je, terlentang plak tu...tgk siling sambil mengenang nasib....maka menangis la cik sally dalam hati kuikuikui. Ni seme pasal penangan naik basikal x hengat...aku rasa la...DR kata muscle so x bole g urut....kesan dia sampai minggu ni pon sakit x ilang sangat...ada time dia datang lagi...serius pya cedera ni mengalahkan masuk Le Tour De Langkawi kan. Cik sally ngan pantas dan tuntas g beli susu Anlene perisa MILO...bg sedap sket. baru tulang belulang ku kuat dan tidak merapuh dan mereput.

Maka dengan itu..da seminggu gak la cik sally x dapat meneruskan xtvt bereksesais....mgu ni nk stat tp cuak2 lagi. Maka dengan itu lagi semangat nk beli tredmil tu semakin berkobar kobar. Benda ni kalo nk beli kena pk 2 3 kali sbb da la mahal..besar gedabak plak tu...mana nk aku letakkan kat umah yg da semakin mengecil tu...ada kos lepas lagi...handphone ka atau tredmil hahaha...apa2 pon misi menguruskan badan yg da slim sgt ni mmg kena d teruskan x kira apa halangan yg mendatang...*kussemangat* ok take 5 da time. byeee

Sekian ada nya.....

4 comments:

fairus abu bakar said...

fairus singgah sini!! tenkiu visit my bLog

ejak said...

tq gak sudi singgah cni :)

Seorang Blogger said...

Akak doakan dari kejauhan ini cik sally cepatlah sembuh hendaknya dan tiap kali nak naik beskal tu teringatlah hendaknya bgmn azab jk tersalah naik beskal heeee apa merapu ehh

soklannya, jadi ker beli treadmill?

ejak said...

x jd arr..tgu naik gaji dulu kekeke