Sunday, March 27, 2011

Saya Suka Jam..Jam Pon Suka Saya

Assalamualaikum

Lamanya x update blog..ni seme gara2 kesedihan yg amat melampau lately ni...skang da macam ok sket. Semalam sebuk ngan kenduri kahwin my cousin...x rewang pon tp tolong makan jekk...Ok la cik sally nk stori pasal minat cik sally pada jam ni....betapa pentingnye jam pada cik sally...jam yg ptg ke masa tu yg ptg ekk??? apa2 la kan...sy suka jam tp sy tgk time guna h/p...hahaha...tp koleksi cik sally lom tahap melampau lg...dalam proses nk melampau tp slow2 la kan...tgk bajet gak :)...Meh la kita tgk bape yg ada setakat ni....huhuhu *sedey ni sbb x dpt rembat brand2 yg mmg giler bangat*

hadiah dr arwah wak radzif...Al-fatihah untuk wak..jam ni i suka sbb sekali tgk je da tau kul bape..digital la katakan

Yang ni dari arwah abah...lg sayanggggg sgt
cubaan kali pertama tuk beli yang empat segi
yang gold tu jam paling awal..yg zmn sekolah x masuk la sbb da ghaib. w/p da 13 taun menten je kaler dia yg kanan tu pon peberet gak
yang ni dibeli ats pilihan my pren..shazrina
ni cam comel jek...hehehe

yang ni suka kaler putih...t beli yg black plak
Tu je la yg cik sally ada...perlu penambahan dari masa ke masa....ermmmm...ermmmm...mmg x cukup lagi ni..wokei la bebeh..c u nxt time...boboiii

7 comments:

Anonymous said...

wah byknya jam kak sally meriah gitu ... kenal i x?? i peminat blog u hehehhe :D...

ziey24 said...

kak sally.....byk nya jam. :D

ejak said...

hehehe korang lom byk lg tu....lom smpai lapan poh ribu :) sapekah anonymous ini???..saje je mesti k sally knal ni...yan..syabas betey krana mengomen :D

Seorang Blogger said...

makcik, bukak kedai jam! kang takyah beli, sebab tu semua tu kita punya.. hehe
Aku tak reti bab-bab jam ini..
Jam yang aku pakai skrg aku beli waktu mula-mula keje, dan tu je lah satu-satunya jam yang aku ada.. masuk jer kedai jam, aku perati satu-satu tapi takde satu pong yang aku pilih sebab tak tahu kriteria pemilihan jam.. hmmmm nti bila perlu tukar jam, bolehlah konsult cik sally pakar jam ;-)

ejak said...

bole makcik no hal..hobi ni turun temurun dr bapak aku...kira ok la aku ikut yg ni..sib bek x suka yg cincin batu besor2 tu hehehe
tu la ada niat gak nk bukak kedai jam..best kan..bila kah itu makcik :)

zieyyan said...

kak sally jom la buka kedai jam i pun minat gak .. kalau dah maju bleh berenti keje heheheh...

ejak said...

mana nk cari modal ni yan huhuhu...pat benti keje tu yg best kan hehe