Wednesday, May 11, 2011

Dilwale Dulhaniya Le Jayenge

Salam & aloooo

Apa bestnye movie ni yer..sebenarnya plot citer x jauh beza ngan filem2 hindi yang lain..yup kesah percintaan yang x berkesudahan...tp bg cik sally citer ni btol2 menangkap jiwa dan ragaku...padahal citer hindi ni layan ms dolu2 je..ms tu hindustan tgh mmg meletop dalam akhir 90-an..sejak munculnye kuch kuch hota hai...tp sebenarnya DILWALE ni lebih awal dari KKHH...hehehe da masuk sejarah hindustan nampak

ihsan : mr gugel

Sabtu aritu kat TV3 ada la tayangkan DILWALE ni...citer ni wat aku terpaku n terduduk di dpn TV...sekali lagi..padahal da tgk berpuluh puluh kali *citer ni je okeyyy yg aku layan puluh2 kali* dan sekali lagi melayan perasaan...sekali lagi menjiwangkan diri hukhukhuk layan lagu dia lagi yang x bole tahan tu....perghhhh makin terbuai buai la lagi *lebih2 plak cik sally ni*. Citer ni gak ingatkan aku kat zaman2 study dolu...beronggeng beramai ramai dalam sebuah bilik kecik yg gelap dengan desktop sebesar 14'..tapi ms tu ok je kan x perlu LCD besar2 gedabak 42' ke 40' ke... tp kita ttp enjoy ngan member2 kan...lagi kan pulak kita ni menumpang menangok depan PC org je..lagi mau bising n demand ka...hahaha

Apa2 pon cik sally nak g cari CD stori ni dan yg penting skali mesti ada subtitle, kalo x..xde feel nnti...nak tgk lagi dan lagi..sbb aritu ms tgh layan ada gangguan sket *tetiba ada org dtg plak*

Wokei la yer..meh la kita ber dilwale... :)

2 comments:

..: MuZaiY :.. said...

haha kenangan mengusik jiwa raga.. aku pun layan sampai terangau semula mcm dolu2 hehe.. cite industan skang takleh lwn cite2 zmn kegemilangan mase tuh kan kan.. sampai ikut menari hentak2 kaki kat bilik kah3!!

ejak said...

hahaha jaiy ko ke yg hafal lagu industan guna walkman yg bateri da weak hehe..ms tu mydin jd sasaran ek :)