Monday, March 15, 2010

Aku tanya....aku jawab...SS

Soal selidik yang akan dijalankan adalah untuk melihat @ lebih mengenali diri sendiri..sesapa yg nk try pon ok gak tp jwpn jgn tiru daaa...

1. Fav food?
Semestinya mknan berasaskan nasi

2. Minum?
Teh O kurang manis

3. Cita-cita?
Dulu minat nk jd geologist...skang nk jd chef plak...Pustakawan?? x de lak dlm list

5. Binatang yg paling menyampah sekali..
Cicak

6. Perkara yg mengusutkan pikiran..
Bila ada org nk kenalkan pada seseorang....boringnyeee x payah la..

7. Suka bila
Ada duit yg lebih untuk dibazirkan...hehehe

8. Negara yang ingin dilawati?
Banyak..antaranya mekah, switzerland dan China (Beijing)

9. Bila ada prob...
Aku akn tension n mls nk cakap..selalunye nangis tp org x npk la...menangis dlm ati pon ok
gak

10. Lelaki pilihan
Semestinya sedap mata memandang (ensem la tu) tp gamai org cakap kalo ensem pon x
guna kalo poket 0..btol la tu tp cinta x bole dipaksa kan

11. Suka tgk rancangan..
Asian Food Channel (AFC), raja lawak pon aku layan...

12. Rancangan TV yang ptt dihentikan..
AF...dan realiti2 nyanyian...dunia da nk kiamat byk sgt nk jd penyanyi..melalaikan org
melayu, implikasinye...ramai sgt nk jd penyanyi w.p x berbakat...mak bapak yg over
menangis, apa kejadahnye

13. Impian..
cam biasa..nk jd jutawan gak huhuhu

14. Harapan...
Nak ilangkan jerawat n muka licin giler...1 lg kurangkan berat badan

15. Manusia yg paling meluat sekali
Dia & dia & dia sekuarga....harap terima balasan

16. Respek kat...
perempuan yg rela dimadukan n x gado2...respek giler

17. Anda 10 tahun akan datang
Rasa2 camni gak...x byk yg berubah kecuali tanda2 nk menapos tu da npk hahahaha

18. Anda rs nk hempuk org bila...
org tu kerek semacam jer...time tu nk hempuk je kepala diorang

19. Sukan digemari..
Kuak lentang

20. Anda seorang...
Baik hati tp x peramah, org tegur dulu bru aku layan....hya yg btol2 mengenali je yg tau aku
ni best giler w.p kdg2 wat x bape nk best huahuahua

itu la aku kalo nk kenal....kdg2 btol..kdg2 giler sket tp sng cakap best la kwn ngan aku....wakakaka

No comments: