Thursday, March 18, 2010

Aku tanya....aku jawab...SS..Part 2

hello...ni aku nk merapu lg...ada sambungan kesah aku tanya..aku jawab...part 2 hehhehe..persoalannye ada berat sket tp x sampai 10 tan la

1. Kali terakhir pakai kebaya....
tahun 2006 rsnye...ms tu aku slim sket...skang da x muat huhuhu...kebayanye pon da
dihumbankan ke org lain

2. Perkara yang anda buat tp x menyesal...malah puasati plak
owh..ada 1 ni...dapat maki seorang lelaki 'jantan sial' (JS)...rs2nye la kalo x maki ms tu mesti
nyesal giler sampai mati hahaha...sori beb lu mmg berhak dpt makian gue tu sbb JS tu mmg
lu n lu tu mmg JS..

3. Makna kahwin pada anda..
membina keluarga tu satu amalan mulia tp kita x perlu terima sesapa je untuk kahwin hya
semata2 desakan sekeliling or sbb umo da meningkat..sng cakap kita x kawin sbb org lain
seme da kawin...ada jodoh umur 50 taun pon kawin nnti...kdg2 rs pelik sbb ada yg risau x
bertempat semata2 lom kahwin...rileks ar beb

4. Rasa bodohnye...
terima surat cinta bila da pts cinta...eee bangangnye, apa kejadahnye

5. Kualiti diri anda yg baik
Good listener n bole simpan rahsia untuk kebaikan sejagat hikhikhik

6. Tabiat buruk anda
tangan gatal picit2 jerawat...nk kena ikat tgn ni

7. Kereta idaman
Honda Accord...bila bole dpt ni tp keta kesayangan savvy ijau uishh mana bole lupa

8. Impian dulu2 yg tak tercapai lg
nak beli typewriter hakhakhak sbb dulu kononnye nk tulis cerpen...skang da mampu pon x
tercapai gak sbb da ada laptop seme tu

9. Artis yang paling dibenci
Mawi sbb dia suka wat muka kerek bila org tya...sori ar beb aura lu da lenyap dr muka bumi

10. Artis kesayangan
takde mknanye

11. Teater pertama dan terakhir
Ada 1 kt IB da lupa tun teja ke apa pelakon dia juhara ayub n melissa saila...ms tu g ngan
h/mate sumayah...dok sblh M.nasir lg kitorg...dpt diskaun tiket lg sbb cakap student
hehehe..bila lg nk g...minat tu ada tp x berkesempatan.

12. Fav Stesen radio (dlm keta je)
Semestinya Sinar FM..retro beb

13. Satu-satunya pelakon lelaki aku terminat
Adi Putra ada karisma, jahat ke baik ke bodo2 ke jd je...bkn bdk kecik tu eh

14. Family kenal anda sebagai
Seorang yg M.A.L.A.S pegi sekolah

15. Andai dapat kuundurkan putaran dunia...(nyanyi sket lagu AXL)
Nak abah idup semula :(( impossible

k la tu saje soalan tuk ari ni....ini la jwpn yg btol...ikhlas dari lubuk ati

No comments: