Monday, March 22, 2010

Sony ericcson k530i....missed u

zaoan...

ahad 21.03.10 pegi zoo melaka...best gak la sbb g ngan bdk2 kecik kan..excited la diorang..aku biasa je w/p 1st time g zoo dolu2 org ajak aku cam x berminat..lom terbukak pintu ati, tetibe je teringt nk g meninjau sedara mara ku yg x pnh jumpe tu...hehehe pg2 da g w.p kaunter bru nk beroperasi kitorg da beratur tuh...bgs g pg2 coz binatang kat zoo tu seme x tdo..kalo g tgahari..seme pon tdo (menurut kata org yg da biasa g la) * gambo x dpt amik sbb hp ilang

sabtu 20.03.10..aku kehilangan cik sonyericsson aku yg x bape mahal tu...ye la walau pon murah tp tu je la hp yg aku ada...ntah apa2 la nasib ni...tp kali ni aku rilek je..da ada kekuatan kata org tu...tercicir ke apa pon x pasti..yg pasti aku g mkn mertabak singapore kat tg agas tu pastu sedor2 da ilang...w.p dpt makan mertabak tp hp aku lak ilang....b***w* tol la...yg ptg ada gambo bapak aku...aku x halalkan sape yg amik tu...yg adik beradik aku bila kol x dpt diorang ingat aku da ilang..sbuk la mencariii sib bek x wat repot polis..lawak pon ada...bgs diorg ni prihatin kat aku w.p aku da tua...tq

sabtu gak g umah hj shaari..yg pasti makanan dia best...wa teruja beb smpai lupa pntg larang

isnin 22.03.10 ada audit pensijilan semula dari SIRIM...seme org pon gabra termasuk aku n k lida sbb JK aduan pelanggan....da la bru teringat kepuasan pelanggan tuk taun 2010 lom wat, yg tu bhg kitorg...bertambah la kegabraan kitorg lg & lg.....rs nk wat skang tp da terlambat so sediakan jwpn yg munasabah ye bkn munasarawak huhuhu

da x sabo nk g medan...02.04.2010...here i come, x tau apa yg best tp yg pasti g tgk tmpat org cari xperience baru...tunggguuuuuu

No comments: