Monday, March 29, 2010

My W.E.E.K.E.N.D

morning...assalamualaikum

27.01.2010 (sabtu)
Lawatan ke PWTC...pesta buku antarabangsa Kuala Lumpur, 1 bas bertolak dr KMJ...wow sesak giler..nk tgk buku pon x best..x byk beli taun ni sbb x sanggup nk beratur nk bayor..da balik menyesal plak x beli..yg aku beli hya 1 majalah kat karangkraf n buku2 rujukan utk PMR & SPM...tu pon ada org kirim hehehe
Jumper member lama k.normah tu pon 15 minit je...x byk citer bole share so cam kena dtg KL lg pasni..ada gangguan plak pastu...hampeh tol

28.01.2010 (ahad)
Terpaksa menghadirkan diri ke rumah pakcik..my cousin yaya kahwin..pengantin tu x bape penting..yg penting makanan dia tu hehehe ok la dpt jumpa sedara mara..ari yg sama gaks ada family day kat kolej..so kena decide nk g mana sbb kita ada 1 badan & 2 kaki jer..x bole nk bg2...ada org da marah aku sbb x dapek dtg family day..lantak ko la..kalo ko x dpt dtg pandai lak cakap.. kalo org ko nk marah...pehal..antara sbb musabab aku x dpt & x nk dtg family day :-
1. Rumah pakcik kenduri kahwin (semestinye....)
2. sbb aku single so biar la yg beranak pinak dtg bwk ank..meriahnye lebih kan..kan
3. aku x nk terjumpa tut & tut...harem
4. aku x nk dtg kolej (tempat keje) 7 ari seminggu....i need some place yg lain pulak..at least 1 ari
ni ok
5. family aku ramai yg balik so semangat nk kuar rumah tu berkurangan

tu la 5 alasan yg munasabah yg dpt aku beri..cam surat tunjuk sebab lak ek huhuhu

petang pegi Pulai, melaka lak..anto nasi minyak umah my sis...sampai la ke malam baru pulang ke sarang...tu la cara nk wat mak aku hepi...biar org hepi..perasaan kita???? sape pon x nk tau..ok boboi

No comments: