Thursday, February 10, 2011

LEMAU

Salam

Minggu ni...ari ni....rs sgt lemau....bila tgk status member kat fb...guna dis word 'LEMAU'...wat aku ter pikir...btol la tu pkataan yg paling tepat dan sesuai menggambarkan situasi aku pd minggu ni...LEMAU sesagt x kira dimana aku berada...

Kenapa ehhh??? Tak bestnye rasa....ditambah lagi ngan sakit kat telinga belakang ni...cam jerawat ke bisul ntah wat mood aku lg merudummmm....bila aku nk jd jutawan ekk? eh ada kaitan ker??? hehehe

Kemarin aku mimpi..kwn aku menang cabutan bertuah...sorang dapat RM90000...sorang dapat rumah...aku je yang x bertuah x dapat apa2 Aku pon dok la mengendeng kat sorang kwn yg dapat 90000 ni...dia leh wat x tau jek...bertambah la lemau nyer bila aku bgn pg tu hikhikhik. ada kah mungkin dalam realiti mimpi tu jd terbalik...kot2 aku plak yg dapat....tp so far xde lak masuk pe2 pertandingan ke..gores dan menang ke...lupakan lah yer cik sally angan2 mu yg sgt lemau itu.

Wokei la t kita stori lg pasal rangup ke...garing ke dan sewaktu ngannye yg bole mengalahkan kelemauan itu...daaa

2 comments:

takbest said...

makcik... memang lemau... tapi kau dont wori... tanpa keberanian mimpi takkan jadi kenyataan ehheehe

sampil batuk aku tergelak baca entry ko yg lemau ini

ejak said...

kau la tu mkcik yg wat aku lemau pg2...da dpt duit lupakan aku plak...hehe