Monday, February 28, 2011

Sengal Ekkkk...

Hepi mondayyyy

hepi kerrr???? ala paham2 je la, monday kan...wat2 hepi pon ok gak...td ms drive dengar Sinar fm...tajuk dia SAYA TAK SENGAJA...MAAF LAH...kadang-kadang dengar org kol...aku rs cam org luar akn menilaikan kebodohon pemanggil tadi....

STORI 1
Ada sorang pompuan kol...dia kata dia jadi org tengah antara sorang mamat ni ngan kawan dia
Bila da jd org tengah tu...paham2 la dia lah posmen..mungkin gak dia jd tn penasihat
Dipendekkan stori last2 dia yg kawin ngan mamat tu bukan kwn dia...
Tak kisah lah tu da jodoh dia tp dia citer gelak2 cam suka sangat
Pada cik Sally la kan...org camni pandai mengambil kesempatan diatas situasi apa je yg berlaku dlm hubungan mamat tu ngan kawan dia......
KESIMPULANNYE aku yg emo pg2... w/p dia gelak2 aku tak berapa nk berkenan lah..
LAST sekali dia kata mintak maaf la sbb x sengaja.....
Ada kerrr camtu x sengaja....x sengaja tu cam kita tersepak batu ke..jatuh....
macam kita makan2...borak2 kat kedai mamak pastu kita blah je x bayor sbb mmg terlupe gile...
tu baru x sengaja...aishhhhh SENGALLL EKKK


 STORI 2
Yang ni plak sama lah sorang pompuan kol....
Dia cek hp laki dia...baca punya baca ada la msg2 i love u la n mcm2 ayat cinta
apa lagi...kakak ni pon da bengang...dia kol no tadi...marah2...maki2 pompuan tu n trus letak fon
Pastu dia kol laki dia plak...tp x bg tau la butir perbualan tu
So...ptg tu laki dia balik keje stori la citer sebenarnye....jeng...jeng...jeng
Dia kata sebenarnye kawan dia bermsg ngan girpren dia...guna hp dia
Pas laki dia citer, terus kool...kakak tu kata dia x sengaja lah marah pompuan tu
sbb laki dia kata bole try kol kalo x percaya
adoiiiiii...akk ni lg SENGAL....dia boleh percaya ngan mudahnye..
Tak ke dia pk....lps dia kol tu laki dia bole plan 1 citer yg menarik n berpakat ngan awek dia
Lagi satu ada ke org nk bercinta guna hp org lain msg awek kuikuikui..
sian plak aku tgk kakak tu
nasib baik ada kak engku jd batu ronsen....
tp KESIMPULANNYA dia caya lah stori laki di
semudah ituuuu???....letih cik sally dgo...hahahaha

Tu je lah 2 stori yg sompek den dengor.......moral of the stori....jgn percaya pada ORANG TENGAH & jangan percaya pada kata manis sang suami semudah itu...psiko kah aku?????

2 comments:

takbest said...

orang bodoh macam tu pong ada makcik huhu.. aku bukan nak kate dia bodoh sangat, tapi bak kate ko lah, memang org boleh menilai kebodohan pemanggil tersebut..
apa daaa makcik ropi nih, satu ayat banyak betul guna perkataan bodoh.. ha ha ha tak sengaja

ejak said...

hahaha tepat sekali...memalukan kaum perempuan ni kan makcik...ada kah kita sebodoh itu??? sendirik jawab okeyyy