Tuesday, February 15, 2011

NASI

Nasi kosong
Ada apa dgn nasi??? Biasa la ni kan makanan org asia...kalo org tekak melayu cam aku ni mmg suka sgt mkn nasi...x cukup sepinggan tambah lagi dan lagi hehehe...kira kalo x mkn se ari bole lesu la mak oiii....cam idup x bermakna kan....kdg2 sian plak tgk nasi ni...org selalu persalahkan dia bila berat badan naik...naik dan naik...sdg kn bila mkn x hingat ekkk...bole makan tp berpada pada la yer...sebenonye aku bkn nk citer psl pemakanan dan kesihatan ponnn...aku nk stori apa kaitannye nasi ngan aku...huahaha

Ada org sama kan aku cam NASI....*penghinaan ke apa ni*
tergolek...bergolek & digolek dalam pinggan...*cumelll apa*
Aku cakap aku nasi dari beras basmathi...panjang dan slim :p
Tapi dia kata aku nasi yg dari beras putus2...ancur
kurengggg ekk org ni
Tapi aku x marah sbb aku rs lawak setiap kali dia kata
AKU=NASI
x pe la kan...tu kn makanan kegemaran aku
yang pasti sok cik sally try nk kurangkan mkn nasi
kalo boleyyy la kan...
Insyaallah
T_T

3 comments:

~Fara~ said...

lau bleh kita pun sama kak.. tp, xleh ar.. nasi also my fav la.. huhu..

ejak said...

kita jgn x makan fara...kita kurangkan je ehhh...hehe nk2 nasi lemak, nasi beriani...nasi apa2 je la seme suka ekk

takbest said...

tak tercapai dek akal ku, kenapa org tu kate ko mcam nasik huhuhu