Tuesday, April 12, 2011

doyan..doyan...

Sodap tak hingat ni.
Musim doyan da datang...perghhh sekali kena mmg nk lagi dan lagi dan lagi, 1st beli torai la doyan kunyit..yg ni mmg mantop abis..2nd time g la beli doyan kawin kat sorang ah soh ni, ah soh ni aku knal time doyan je maka bemesranya kitorang kena tgu musim doyan, kalo tak mmg x meraso la nk borak2 ngan dia *lg pon dia bkn glamer pon* yang bestnye ah sor ni dia kecek kelate beb, bila da dengor dia kecek tu aku pon apa lg la konon mengasah skill yg ada, x perlu mafhum2 pun ambo pahe mokcik hehehe....

Bila da try KUNYIT rs nya x bole lawan kehebatan kunyit banding ngan kawin & kampung..tu blom lg cik sally rasa MUSANG KING spt yg dalam TV tu..apa2 pon ni adalah hga semasa wat masa ni...cekidaut
1. Durian Kunyit ~ RM 20.00/sekilo
2. Durian Kahwin ~ RM 7.00/sekilo
3. Durian Kampung ~ RM 5.00/sekilo
Yang lain tu lom beli & lom tau lagi rege dia.....wassalam

6 comments:

~Fara~ said...

sedapnya.. huhu..

fara pun suka doyan..

suke!!

ejak said...

i pon suka la fara...terlebey suka hehe...tp jgn mkn melampau lampau yer

zieyyan said...

mak aiii mahai nyer kunyit....i dpt doyan kg pun ok jer heheheh

ejak said...

yan..kalo ada depan mata apa2 pon i belasah je...setakat sorang ni bole la layan kunyit sebijik dua..kalo da gamai jgn harap la ekkk...hehehe

Seorang Blogger said...

x perlu mafhum2 pun ambo pahe mokcik hehehe....

kira dh expert la ni ya hmmmmmm ;-)

ejak said...

mmg xpert bebenor la makcik...x caya..moh la test :)