Thursday, April 7, 2011

RUJUK

Salam
Cik Sally nk stori pasal rujuk...tp bukan cik sally yg rujuk
Tak pernah cerai sbb tu x rujuk
Tak penah kahwin sbb tu x cerai..hehehe
Ni citer general xde kaitan ngan yg mati tp ada kaitan ngan yg idup
nape org yg da cerai..da gado2 *bukan gado2 mkanan tu*
Dah macam2 sakit ati....da sampai nk giler..da tu..da ni *kes aku xde idea la ni*
Org sekeliling pon da naik pening memikirkannya
Tapi akhirnya......mereka itu RUJUK kembali.....
X pasti s/a nk hepi @ nk bengang kan
Tapi tu la... selagi namanye PEREMPUAN
Selagi itu ada simpati...ada sayang...
Memang KERAK NASI betul la perempuan ni kan
Kalo nk panggil KERAK BUBUR NASI pun bole gak
Tapi kita kena pk +ve...mesti ada rasionalnye di c 2
Org keliling x perlu pk kowt...kdg2 kita x paham situasi seseorg tu
Sebab x kena pada batang hidung sendiri...
Cakap mmg senang tp x sama ngan org yg menanggungnye
Sooo....kita terima seadanye dan biarlah bagi peluang masing
kalo boleh diperbaiki mana2 yg patut
Kalo x bole...cerai la lagi...*x digalakkan ok*

*******************************************
p/s : Rasanya org lom kawin x yah campor masalah org da kawin kowt...tu psl cik sally x bape nk bg komen....pandangan...nasihat yg x berguna....
akk pown JIWA KACAU dikkkk 
T____________T

4 comments:

Seorang Blogger said...

aku pernah rujuk jugak, rujuk buka teks hehehehe
gurau jerr
senyum-senyum selalu

ejak said...

hahahahahaaaaaaaa hampeh ko makcik

zieyyan said...

rujuk eh...ibarat cam cermin la kalau dah retak disambungkan semula boleh tgk tp tetap x sama cam yg asal.... :)

ejak said...

waduh cik yan da bermadah tu yg x bole tahan...tu la yan kan kalo hati da terluka tp ada gak yg x kisah n bole lupakan je apa yg da dilalui...masing2 punya penerimaan la :)