Wednesday, November 9, 2011

Jatuh Cinta

~ Assalamualaikum ~

Apa ni asik jato cinta je...penat la...bila nk jatuh tangga plak...huhuhu

Semenjak 2 menjak ni cik sally rs da fallin in love ngan seseorang la

Rasanya jejaka ni mmg sesuai sgt la jd suami mithali.....dan jd menantu pilihan gak para ibuk2

So bila hati da jatuh cinta...perasaan pon selalu resah...gundah gulana...

Nk beterus terang ke atau nk pendam kan je dalam ati....ish..ish..ish susah gak bila da tua2 jatuh cinta kan

So cik sally ambik keptsn....sms sorang akk ni

Cik Sally : Kak..aku rs da jatuh cinta la kat mamat ni

Akak : Ye ke...ok la tu...dia suka kt ko gak ke

Cik Sally : Tak pasti la plak kan....agk2

Akak : Mana la akk nk agak..bukan akk knal pon mamat tu...kalo knal bole tolong tanyakan hehe

Cik Sally : Alaaa....mungkin akk knal tu

Akak : Akak knal ke??? sape??? *eksaited la plak kan akk ni*

Cik Sally terdiam tuk seketika...bingung utk berterus terang. Jap lg bunyi 'ting tong'....eh ada org dtg la....eh bukan2 tu bunyi msg aku masuk....

Akak : Wei...sape mamat tu...bg tau la..jgn bikin akk saspen...akk x kesah la

Cik Sally : Akak x kesah ke kalo aku cakap.....
_

_

_

_

_

_

Cik Sally : Ustaz Don la kak...yg kat alhijrah tu...yg 30 min bersama ust Don...huhuhu

Tak bole blah kan pengakuan aku....hahahaha....akk yg td ghairah melayan aku trus lenyap bersama sama kesah cinta aku.....aku beranggapan yg akk ni :

A. fedap ngan kesah cinta aku yg diluar jangkaan dia
B. Jeles sbb dia pon ada menaruh hati kat Ustaz Don
C. Dia x sampai ati nk melukakan perasaan aku
D. X bole trima hakikat dia da tertipu
E. Semua yg diatas

~ Keesokan Hari ~

Dipendekkan stori..cik sally trima 1 msg dr akk yg smlm yg agak2 jeles ngan cik sally tu

Akak : Semalam akk mimpi Ust Don la....

Cettt...bedebah btol, berani panaskan cik sally di pg2 ari...Kan da betol jangkaan cik sally mmg dia ada ati gak....sape yg jatuh cinta...sape yg mimpi ni....hampeh kelapa tul la....ini tidak adil!!!!! Now...cik sally lak yg diam seribu bahasa...tgk la malam2 kang baru aku balas msg dia hehehe

* Cerita hanya rekaan semata mata...xde kena mengena yg idup hatta Ust Don sekali pun...yg mati lebih2 lg la x berkaitan :D

Sekian ada nyerrr....

4 comments:

zieyyan said...

siapakah gerangan ustaz don ini jeng3...

ejak said...

hahaha jeng3 ke...surprise sgt la yan tu...smlm da knal kan :)

Dunia familyku said...

ustaz don danial don biyajid mmg kelako la kalo lyan 30 mnt bersama usts don.....

Ms Velentine said...

hahaha..su pun terttipulah..wakaka