Tuesday, November 29, 2011

Masterchef

~ Assalamualaikum ~
Suka tgk rancangan masak memasak w/p x suka sgt kalo asik nk kena masak je....fuhhhhh penat wei...sekali sekala orait gak tp kalo ari2 mau meroyan...kalo msk sket2 xpe ni kalo kena masak byk2 tp org yg memasak sket2...mmg la cpt naik hangin hehehe...x ikhlas ni

Sbb tu cik sally suka tgk Masterchef ni...rancangan ni sgt ok jika dikomperkan ngan akademi fantasia yg x bape akademik tu...vokal bukan sekadar rupa dan...dan yang sewaktu ngan nye...Raja Lawak??? camna plak...masalahnya nk kutuk tp cik sally suka gak tgk Raja Lawak ni w/p kdg2 npk stupid...hohoho hamik kau

Bercakap pasal Masterchef ni...kat opis cik sally ada sorang mamat Masterchef....mcm2 gak la dia pandai masak tp setakat ni penah rasa soto dia je...rs cam lebih kurang je ngan soto2 kat luor tu tp sedap la...teringin nk rs beriani dia spt yg di war2 kan....apa kah sesedap beriani cik sally??? kahkahkah...yg x tahan mamat masterchef ni selalu rs dia punya resepi la yang terbaekkk seantero donia...ehhh dia x tau lg skill org lain dlm masak memasak ni...malas nk tunjuk je daaaa..nnti takut dia nanes lak kan bila tersingkir dar pertarungan sengit...tah apa2 aku merapu kan..wokei la cau dulu :)

Sekian adanya.....

2 comments:

Ms Velentine said...

cik sally..sape kah mamat masterchef 2

ejak said...

Ms Velentine...cer teka...cer teka..zaman ko dia xde la MV