Thursday, November 3, 2011

Mamat Kanser

~ Assalamualaikum ~

2004....2005....2006
Nak stori cerita-cerita sejarah ni. Dulu aku ada kenal sorang mamat ni. Dia selalu kata hidup dia x lama....penyakit-penyakit yg berbahaya cam kanser tu kira cam mmg dia da hidap la...pulak tu kanser yg dia hidap bukan calang-calang punya kanser u oll...kanser otak!!!! kepala hotak dia kan.....

aku ni jenis dengo je la citer dia w/p dlm hati aku mmg x penah nk caya pon...ahhhh persetankan lah kan...org cerita kita dengor tapi tanpa perasaan simpati la wat2 simpati ada...muka aku pon ala2 nk cakap "ye kerrr"????!!!!! Yang mamat ni ttp berlakon muka poyo n sedih sgt2 cam da nk meninggal sok hari......hahahaha....psiko kan orang camni
-

-

-

-

-

-

-

-

-
2007...2008...2009....2010....2011
Korang kira la da bape tahun berlalu...aku tengok dia ni ada lagi n hidup lagi malah bertambah sihat plak, mana pegi kanser dia dulu tu..org kalo kna kanser makin melarat tp dia makin sihat....makin jahanam...n makin....makin....makin la hahaha. Manusia camni pon ada kat dunia kan...ish...ish...ish....sib baik aku x nangis2 dgo cerita dia...kalo x kan da bazir air mata cik sally yg bernilai tu....

Apa2 pun cik sally nk sedekahkan Al-fatihah tuk kwn cik sally tu supaya dia lebih sihat n ditunjukkan jln yg lurus :D

Sekian adanya....

4 comments:

~Fara~ said...

ish3... kak, fara pun pernah mengalaminya tau.. tapi kawan kita tu perempuan.. ayat dia pun cam sama je ngan mamat akak citer tu.. barah otak la, xlama idup la..

haishh.. pe sebenarnya tujuan diorang wat camtu ek??

Dunia familyku said...

Siapakah gerangan mamat tu..adakah kukenali beliau...aku rasa2 kenal....

zieyyan said...

den gaso den pun cam konai yo mamat kanser ni saper....;P heehehehhee.....

ejak said...

Fara..org camni nk tarik simpati org kot..dia idup dlm angan2 dia la tu nk dpt penyakit...kesimpulannya diorg ni sakit otak kot

Zana & yan ~ korang kenal ke?? hahaha ntah2 salah org kot ;p