Wednesday, April 1, 2015

Poster Wakaf Buku

~ Assalamualaikum ~

CS suka buat kerja design2 ni
Nak kata kreatif, idak juga
tapi suka je
Kalau buat kerja-kerja gini mau ralit je
tup-tup dah pukul 1 time untuk Zzzzzz

Dah tua baru tau minat bidang yang mana
Nanti esok....bukan esok
tapi esok-esok
Kena tanya Hadif....anak mama nak jadi apa?
Anak mama minat nak buat apa?
Jangan dia kata nak jadi penyanyi udah lerrrr
Mahu kena hempuk ngan mama ni
Hobi-hobi takpelah sayang kan 

latest product....mcm banyak sangat produknya hihihi oberrrr je i


Poster Program Wakaf Buku ni CS buat untuk promosi program ni. Almaklumlah, kita tak dapat bajet nak beli buku-buku ni so try lah mintak student yang dah nak habis belajar ni wakaf kan buku derang yang dah tak nak tu.


sijil KAKOM

Sijil ni CS yang design masa jadi AJK sijil & cenderahati untuk KAKOM ke 10 pada 2010....lama dah. 100% by me atas arahan ketua masa itu Puan Rohana.....hahaha ntah nape dia suh aku buat, aku pon dengan bangganya mendesign beberapa jenis untuk dibentangkan dalam mesyuarat...akhirnya ini yang diterima, kaler ikut tema negeri JDT. Agaknya aku ni jenis suka buat kerja diam-diam belakang tabir....kerja mencapap mencapap aku tak minat hokeyyy.

kad kahwin

Okey...yang ni tipu. Bukan CS yang design tapi CS upah sorang blogger tu but the idea is from me. CS bagi lakaran dan kaler yang dipilih....Pastu i print je...maklum ingat jemputan tak ramai...ermmmm rupanya kos adalah lagi mahal untuk 250 keping kad sebab ink kaler printer aku mahal nak mampossss....namun demi hari bahagia aku gagahkan juga, potong...tampal....wat dengan penuh kasih sayang huahahaha so walaupun kad aku tak guna kertas yang shine2 gitu tapi aku suka n syok sendiri sebab design yang simple seperti yang dimahukan.

Amacam....kretip tak aku ;p ;p ;p

Sekian adanya......

CikSally


No comments: