Tuesday, January 25, 2011

Aku dan dia...serasi bersama

Assalamualaikum

Ari ni ada meeting pagi....x ada makan x ada tenaga...ari ni gak ada meting petang....x jadi la plak. Penat tunggu weiii coz nk tumpang keta member ke depan. Tunggu punya tunggu punya tunggu * xde la lama sgt sebenarnye saje citer melampau lampau* las2 aku kol DaDa (nama glamer dia ni) upa2 nye da di kansel...adoiiiiiii *sebenarnye suka* kuikuikui.

Mana Cik Savvy?? ala biasa la cik savvy tu. Time dpt gaji dia wat hal..time dia wat hal dapat gaji...cam biasa g antor kat encik pomen....problem sket je + g sebis da sampai time. Aku bilang sama encik savvy..lebih kurang camni la dialog dia

Cik Sally : Cik Savvy..kalo nk wat hal ke apa2 bole x tolong tunggu 4 taun lagi. cik sally merayu ni taww...


Cik Savvy : Baik bos...tp sy x bole janji la. maklum la zaman skang byk pencemaran...tetiba nk sakit mana sy boleh tahan

Menjawab la plak cik savvy ni....cik sally punyalah jaga dia..tiap2 bulan anta check up lg..pon dia x nk paham perasaan cik sally ni....kang cik sally angkat 1 honda baru tau *ehhh mampu ke aku* kueng kueng kueng...apa2 pon
Cik Sally + Cik Savvy
memang tidak boleh dipisahkan
serasi bersama walaupun selalu menjeruk rasa
saling memahami walaupun sering merajuk
aku dan engkau tak mungkin dpt dipisahkan *wat masa ni jek okeyyy*
kita akn ttp bersama...bergandingan...sampai




????







????








Cik Sally mampu untuk memiliki yg lainn.......jgn mare yer cik savvy :))





4 comments:

takbest said...

he he he hampeh tol laaa tuan encik savvy nih

ejak said...

mmg hampeh pon tp baik ati sbb masih sudi merawat encik savvy tau...kalo x aku jln kaki daa haha

Fara said...

cian encik savvy.. huhu..
kak.. babab je dia lau dia wat hal.. hehehe..

ejak said...

fara..encik savvy sgt keras utk dibabab haha