Friday, January 28, 2011

Aku Yang Menyampah n Menyumpah

Ingatan Untuk Kawan Lama

Tak payah tegur aku kalo jumpa di mana-mana
Tak Payah nk tengok2 aku...sila tengok tempat lain yer
Tak payah nk angkat2 lampu kereta, angkat tangan bila selisih di tengah jalan
Sesungguhnya niat baik mu itu buat aku menyumpah nyumpah di dalam hati
di dalam kereta

Aku cuba untuk jadi baik
Tak mahu berkata yg tidak baik
Aku takut nnti kau akn dapat musibahnyer
Kesan dari sumpahan aku yg tidak baik dan ber panjangan
*acah je sumpahan aku x power pon huhuhu*

Sebelum aku dikata perasan
sebelum aku dituduh desperate
sebelum aku menutup mata *ehhh lebih2 plak hehe*
Sebab aku tau ko pandai mereka ayat menyelamatkan diri
sebelum aku bertambah meluat tgk muka kau *da lama pon*
 BETTER U STOP IT!!!!!!
DON TRY TO SHOW ME UR KINDNESS
COZ...I'LL NEVER APPRECIATE IT
THANKS A LOT.......

2 comments:

~Fara~ said...

uikss.. kak.. sabar ya..

cik sally said...

tak suka jerrr...menyampah tahap cipan