Friday, January 21, 2011

LEMAS i....u

Assalamualaikum

Selamat hari Jumaat yang barokah....
Hari ni nak meluahkan perasaan ttg drama-drama dr Indon...Makin lama makin menjadi pulak drama2 dr Indon kan....makin Indonesia membenci Malaysia...makin la diimport nyer citer2 yang x berkesudahan itu.....
Bukan la cik sally benci sangat sbb mmg x dinafikan ada cerita yg mmg menarik apa lagi cik sally pon pernah ter fallin in love kat Baim Wong tapi lately ni rs LEMAS sangat.....apa taknye pg...petang...siang...malam kedengaran je suara2 org bercakap bahasa indon dalam rumah....kira hampir 80 % lah..
sometimes tertanya tanya...eh rumah aku ada bibik ke???..Tak ada upanyer sementelahan *ada ke pkataan ni* mmg x mampu pon nk bayor gaji derang..

Rasa2 makcik2 kat mesia ni mmg da fanatik..addicted ngan drama2 ni. pegi mana2 pon mereka bincangkan pasal stori ni...sampai da terkompius tajuk2...watak2 dan pelakon-pelakonnye...yg lawak tu aku plak leh btolkan keadaan makcik2 yg kompius td siap bg tau background pelakon tu...aku membaca okeyyyy!!!!............kuengkueng...hampehnyerr

Serius..aku da x tau perkembangan citer omputih....OPRAH pon aku da x mampu nk tgk w/p ASTRO tiap2 bulan aku mampu bayor......uishhhh layan kan jer jiwa parah...x layan pon jiwa merana...cik sally sudahi cerita ini ngan pertanyaan APO DEN NAK WAT???? SABOR JE LA YO HEHEHE

2 comments:

Anonymous said...

kakak aku sanggup tak kuar umah sebab nak tgk citer indon, kalu aku trick dia kuar dekat2 time citer indon musti dia trick aku semula supaya balik cepat.. memang lemass!

cik sally said...

tu arr kan..ni pon makin byk citer baru...plak tu seme bf aku yg berlakon baim wong hahaha....dlm dilema aku dibuatnye...apa2 pun mmg lemas