Monday, January 17, 2011

Ting Tong!!!

Nak tulis blog ni kena ada bukan setakat stori....
tp semangat jugak

kadang2 stori ada tp bile mood xde pon x bole
nk jalan gak.....

itu yg berlakunye kejadian blog x di update 
berbulan-bulan lamanye

hello itu baru blog...belum lagi menulis buku cerita kanak-kanak yang aku berangan nk karang aritu

Sesungguhnya manusia bernama SALIZA ini mmg 
hangat-hangat taik ayam

hangat-hangat taik apa yg agaknye panas berpanjangan yer....
ada ker????

pernah tak korang rasa bila org puji tu macam org perli....contoh ehh

Insan A : Lawa eh pagi ni...

Aku : Ehhh lipstick aku merah sgt kerrr....
ke nampak sgt tompok2 jerawat aku ni....menyampah *bukan nk cakap tq ekkk org da puji tu*

hahhahahahaha....itu la perangai org melayu cam aku, 
mungkin cas -ve banyak sgt dalam badan aku compare to cas +ve kowttt....

adios

No comments: